Na današnjem sastanku sudjelovale su članice projektnog tima STEM Spajalica (suradnik za komunikaciju, koordinator aktivnosti) te potpredsjednica Udruge roditelja i odgojno-obrazovnih djelatnika Spajalica. Sastanku su prisustvovali koordinator/izvođač-mentor1 te ostali izvođači-mentori partnerske ustanove Sveučilišta u Slavonskom Brodu.
Zajednički uvodni sastanak održan je u prostorima Sveučilišta u Slavonskom Brodu.
Na uvodnom sastanku prezentirane su sve projektne aktivnosti u kojima veliku i važnu ulogu ima partnerska ustanova. Uz pomoć PowerPoint prezentacije prikazan je hodogram aktivnosti i detaljnije su predstavljene aktivnosti A2 2.1. i A2 2.2.
Svrha sastanka je bila međusobne se dodatno upoznati i porazgovarati o načinima provedbe aktivnosti.
Dogovoreno je da će osobe koje su zadužene za organizaciju i provođenje izobrazbi za deset polaznika iz partnerskih ustanova (dvije OŠ, DV, MSŠ, Udruga) međusobno dogovoriti termine održavanja izobrazbi. Aktivnost 2.1. trajat će ukupno 18 mjeseci. U tom vremenskom razdoblju osobe, partneri sveučilišta će izraditi plan izvođenja izobrazbi. Prije samog održavanja izobrazbi radit će na proučavanju literature kako bi izradili kurikulume za svaku izobrazbu.
Za aktivnost 2.2. (mentorstvo) prikazan je vremenski tijek i načini održavanja u ukupnom trajanju od 30 mjeseci. Predstavljeno je koliko svaka osoba treba proći mentorstva što je 60 mentorstva po ciklusu. Napomenuto je da je potrebno izraditi plan mentorstva i termine održavanja koji će biti prilagođeni polaznicima.
Istaknuta je važnost praćenja napretka kod svakog polaznika i evidencija sudjelovanja (popratne fotografija, potpisna lista, popratna dokumentacija na kojoj su polaznik i izvođač-mentor zajedno radili,…). Zbog što veće vidljivosti projekta partnerska ustanova je zamoljena za oglašavanje projektnih aktivnosti putem svoje službene stranice, fb, inst. Isto tako, za vrijeme održavanja dana otvorenih vrata ili različitih festivala u sklopu fakulteta da se predstavi projekt STEM Spajalica (štand s određenim aktivnostima).
Za kraj smo zajedno prodiskutirali o dodatnim pitanjima i nedoumicama vezanim uz samu provedbu obaju aktivnosti. Zaključeno je kako će se izvođači/mentori izobrazbi zajedno dogovoriti o vremenskoj raspodjeli svake izobrazbe i sesije mentorstva te će konačan plan i kalendar proslijediti voditeljici provedbe koja će o istome obavijestiti sve polaznike. Obe aktivnosti kreću u trećem mjesecu provedbe projekta.
Sastanak se završio zahvalom izvođačima-mentorima na sudjelovanju i napomenom da za sva dodatna pitanja i nedoumice uvijek mogu kontaktirati voditeljicu provedbe projekta.
Izvješće sastavila
Ivana Bakavić
koordinator provedbe





